З 21 по 25 жовтня 2020 року в нашому садку проходив Тиждень Безпеки
Тиждень безпеки дитини є формою систематизації знань дітей про безпечну поведінку й довкілля. Діти мають дізнаватися про правила безпечної поведінки і від педагогів, і від батьків. Тому ми організувати комплексну роботу, передбачаючи взаємодію всіх учасників освітнього процесу дотримуючись карантиних норм.
Безпека дитини на вулиці
Коли дитина підростає, починає активно топати і бігати, стає актуальним питання про її безпеку на вулиці. Малюк вже міцно стоїть на ніжках і навіть освоїв гірки на дитячому майданчику, тепер він все активніше починає пізнавати світ і різні види дитячого транспорту: велосипед, біговел, самокат.
Проїжджа частина
Уже з такого віку важливо і потрібно пояснювати дитині, що таке світлофор і яке світло говорить пішоходам про те, що можна йти, а яке забороняє. Повторюйте цю інформацію навіть тоді, коли у вас складається відчуття, що ще рано. Так, малюк ще сидить у візочку, але кожен раз, коли ви проїжджаєте повз світлофора і переходите через дорогу, говоріть йому про правила.
Акцентуйте увагу на тих моментах, коли хтось переходить дорогу на червоне світло. Пояснюйте, що це небезпечно, неправильно, і повторювати таку поведінку ні в якому разі не можна. У міру дорослішання пояснюйте можливі наслідки, так як це набагато дієвіше, ніж просто заборона.
Багато дітей дуже рано починають прагнути до самостійності і не хочуть ходити за руку. На проїжджій частині це неприпустимо, в пішохідній зоні ви повинні бути впевнені, що малюк не вибіжить на дорогу, і відповідно завжди бути уважними і триматися в безпечному радіусі. У дворі будинку пояснюйте дитині, яка тільки почала ходити, що якщо далеко їде машина, потрібно відразу ж стати на тротуар.
Самокати, велосипеди та інший дитячий транспорт
Коли дитина починає самостійно освоювати свій перший транспорт, варто використовувати спеціальний захист на лікті, коліна та, обов'язково, шолом. Завжди тримайте дитину у полі зору: по-перше, потрібно постійно нагадувати, що не можна виїжджати за межі двору і на проїжджу частину; по-друге, дитина ще не розуміє, що таке небезпека і легко може наїхати на іншу дитину.